رویای خدا-۱۷

  • حتما لازم بود بال هامو ازم بگیری؟  
  • مثل مرغی شدم که پر از شوق پروازه،اما بال هاشو چیدن تا از دیوار اسارتشون بالا نپره و نره  .
  • کاش بال هامو نیچیدی 

          بعد میدیدی که اگر هرجا پرواز میکردم ،باز هم میومدم همینجا. 

          کاش میذاشتی کبوتر جلدت باشم 

  • اینجا همه یه جوری نگام میکنن. 

          احساس میکنم هر لحظه یکی با یه پیاله آب میاد سراغم. 

         ((آب نطلبیده همیشه هم مراد نیست،گاهی بهانه ایست تا قربانیت کنند)) 

  • چرا هیچکس به بال هام افتخار نکرد؟ 

          کسی ندید... 

                          خدایا! 

                                 بال هامو کجا گذاشتی؟ 

  • دلم داره پر میزنه خدا 

          نه 

            داره پر پر میزنه 

                                پر پر

                                        پر 

                                             پ...

نظرات 3 + ارسال نظر
آلما پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://ghamabad.blogsky.com

بسیار زیبا.خیلی خوشم اومد.از حالوهوای اینجا حس کردم چرا... .
فکر کنم هم دردیم.منم تو اون روزا خدارو اینطوری صدا زدم.بهم سر بزنی خوشحال میشم.اگه با لینک موافق بودی بگو

امین شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://delstory.com

شاید با اون بال ها نمیتونستی پر بکشی.

kutsuu پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ

بال ...
بنویس . بالهات رو اون وقت می شه دید . وقتی ذهنت رو به ÷رواز در می یاری ... برو از این حصار و زود بر نگرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد