رویای خدا-۶

  •      این روزها که میگذرد
                          شادم
این روز ها که میگذرد
                          شادم
                               که میگذرد
                                           این روز ها

                  شادم
                      که میگذرد...
ادامه مطلب ...

دنیا

آنچنان میروی
که گویی
هرگز نیامده ای
چرا هراسانی؟
بایست
گذشته ام جا ماند !

ممنوعه

مرا
سیب میدانی
سرخ
مثل سیب حوا
ای آدم
من همان ممنوعه ای هستم
 که سرخی ام
خون دل است
*  *  *
پاک بمان

رویای خدا-۵

کاش میشد آدم چشماشو بذاره روی کاغذ و همه حرفاشو بخونن !! ادامه مطلب ...

کوچ

حضورت
رویاییست
که انتهایش
آرزوها تعبیر میشوند
نازنینم
حالا که دیر آمده ای
شاهد کوچ رویایم باش
و آرزوهایی
که تا دور ها
خالی مانده...

سردرگم

زمان ریزش باران
دلم از غربت خورشید میگیرد
و روز آفتابی نیز
دلم دلتنگ ابری تلخ و باران زاست
خدایا
من به دنبال چه می گردم؟

رویای خدا-۴

دلم تنگه خدا. بی مقدمه میگم.سمت هر دری رفتم با حکمتت بستیش.من از رحمت تو نا امید نیستم.اما چشمام داره بی این سیاهی عادت میکنه. .خواهش میکنم.فقط یه در... ادامه مطلب ...

اه...

پنجره ها
سرد عرق کرده اند
و دماسنج جیغ میکشد
 جرز دیوار
حذیان میخواند
وستون ها لرز دارند
...
هوای خانه تبدار است
خدایا
پاشویه اش با تو...