رویای خدا-۶

  •      این روزها که میگذرد
                          شادم
این روز ها که میگذرد
                          شادم
                               که میگذرد
                                           این روز ها

                  شادم
                      که میگذرد...
  •      این روز ها انقدر دلتنگ میشم که احساس میکنم ازین بیشتر دلتنگی وجود نداره.این دیگه آخرشه.اما دفعه ی بعد،دلتنگ تر از قبل میشم.

آخ ،چقدر دلتنگ یه دامنم که سرمو روش بذارم و دس بکشه به موهام.زانو هام دیگه تحمل سنگینی دلمو نداره.
کم کم دارم از این دلتنگی ها میترسم.نمیدونم آخرش به کجا میرسه.تاریکه.من از تاریکی میترسم

  •      این روزها احساس میکنم خدا نگاهم نمیکنه.تنم سرده.نمیدونم.

شاید من بهش پشت کردمو نگاهش نمیکنم.آخه دلم میخواد برای یکی بهونه بگیرم. برای یکی بلند حرف بزنم ، گله کنم ،شکایت کنم ،...
خدایا ،تمام یکی های من تویی.من غیر از یکی تو ،هیچ یکی دیگه ای ندارم.نکنه برگردم و ببینم نیستی...

  •      این روزها که میگذرد
                          شادم
این روز ها که میگذرد
                          شادم
                               که میگذرد
                                           این روز ها

                  شادم
                      که میگذرد...
نظرات 1 + ارسال نظر
بهرام سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://bahram.info

مگه نمایشگاه می زاره شما پشت بزاری ما زندگی کنیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد