ناودان ها شر شر باران بی صبری ست

 

                                       آسمان بی حوصله, حجم هوا ابری ست

 

 

خیلی وقتا دلم خواست یه عروسک باشم.واسم فرقی نمیکرد که چه شکلی و چه جوری.فقط یه عروسک.یه عروسک که تمام دنیای یه بچه رو پر کنه.بی حرکت.بی نفس.بی زندگی.اما خوشبخت.

خیلی وقتا دلم خواست یه فرشته باشم.واسم فرقی نمیکرد کجا باشم و کارم چی باشه.فقط یه فرشته باشم با 2تا بال بزرگ.بالهایی که براش عرش و فرش نداشته باشه.مطیع.بی احساس.بی فکر اما رها.

خیلی وقت ها هم دلم خواست زمین باشم.برام مهم نبود که کثیف باشم و سرد.فقط یه تیکه زمین که هر وقت چشماشو باز میکنه چشم تو چشم خدا میشه.یه تیکه زمین که وقت بغض آسمون, پر از شراب ناب میشه.بی حرکت.خشک.سنگ اما مست.

خیلی وقت ها خواستم خیلی چیزا باشم و از شر خودم راحت شم اما...

اما با همه ی اینها , به اصرار خدا و انکار خلق خدا ,شدم انسان.پر از احساس.پر از فکر.پر از توانایی.پر از حرکت.اما ... زندگی همیشه خودشو ازم دریغ کرد و وقت اعتراض هم, یه تیکه از تفاله شو طرفم پرت کرد.با منت.نمیدونم خدا چرا اسممونو گذاشته اشرف مخلوقات.

یه روز از یه بنده ی خدا پرسیدم خدا چرا یه همچین امتحانی برای این انسان گذاشت و اونو از بهشت پرت کرد بیرون تا دنیارو آلوده کنه.اصلا چرا خدا یه دنیای دیگه غیر از بهشت به وجود آورد.مگه ما اشرف مخلوقاتش نیستیم؟چرا تبعیدمون کرد...

گفت:خدا بندشو میشناخت که این کارو کرد.میدونست اگر این کارو نکنه این بنده بهشت که هیچی ,کل دنیارو تسخیر میکنه و از چنگش در میاره.بعد خندید...

خیلی وقت ها هم خواستم برم به درک.دیده بودم خیلی ها خیلی های دیگه رو , نمیدونم حالا برای مسافرت یا چیز دیگه, میفرستادن به درک.چند روز پیش یه بلیط هم واسه من اومد.به مقصد درک.تو شکم برم یا نه....

 

حرف های ما هنوز نا تمام

                              تا نگاه می کنی

                                                 وقت رفتن است...

                                                                                                                                          ن.گ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد