رویای خدا-۷

•    از دل برود هر آنکه از دیده برفت...

•    از دل برود هر آنکه از دیده برفت...

•    این جمله همیشه غمگینم کرده.همیشه فکرمو به خودش مشغول کرده.نگرانم کرده. که نکنه من هم از دل برم. از وقتی که از دیده ها رفتم،نگرانیم هم بیشتر شده.هر روزی که به امروز نزدیکتر میشدم،ترسم بیشتر میشد.


•    خدا جونم. خیلی ها از دیده ی من رفتن و من نگاهشونو توی دلم حفظ کردم. این نشون میده جمله ی بالا اشتباهه.حتی اگه من از دلها برم.

 من اینجا،بین آدم هایی دارم زندگی میکنم که  دیده هامون همیشه به همه.اما دلهامون ... .از دل رفتن به دیده نیست. به چیز دیگه ست.


•    خدا جونم، تولدم مبارک.

نظرات 2 + ارسال نظر
س - ف یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ق.ظ http://301040.blogsky.com

نگو گلی جوون
ندیدن عشق ات فقط و فقط عطش ات و بیشتر می کنه!
شک نکن!

امین پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ http://delstory.com

تولد شما مبارک. پس شما هم خردادی هستین؟

دارم میخونم وبلاگ شما رو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد