رویای خدا-۸

•    کی گفته که غوره ها هم یه روزی حلوا میشن خدا ؟ دلم میخواد برم حلواشو بخورم ببینم طعمش چه جوریه . بپرسم چرا غوره های من حلوا نمیشن.شاید نوع غوره ها باهم فرق داره.آره خدا ؟

•    خدایا بس نیست؟ نمیخواد تموم شه؟ مگه نمیبینی من تنهام؟ آخه من با این همه تنهایی چیکار کنم؟ با کی قسمتش کنم ؟ دست کی بسپرم؟ مگه نمیدونی من هیچکس و ندارم؟  این همه تنهایی رو کجا جا بدم؟

•    خدایا ،سهم تنهایی کی رو گذاشتی روی شونه های من؟ سنگینی غصه های کی رو خالی کردی روی دل من ؟ مگه شونه های خسته مو ندیدی؟ مگه دل پرم و ندیدی ؟ دارم جور کی رو میکشم؟


•    چرا نگاهم نمیکنی؟ چرا روتو کردی اونور؟ توی چشام نگاه کن. تا حالا خسته شدی؟ میدونی چه احساسی داره؟ میدونی  ؟ میدونی ؟.


•    کی گفته که غوره ها هم یه روزی حلوا میشن خدا ؟ دلم میخواد برم حلواشو بخورم ببینم طعمش چه جوریه . بپرسم چرا غوره های من حلوا نمیشن.شاید نوع غوره ها باهم فرق داره.آره خدا ؟


•     ،دلم یه بغل میخواد پر  از امنیت.پر از آرامش. میترسم خدا.از این همه تاریکی که دورمو گرفته میترسم. من فقط یه دست میخوام که نگهش دارم.همین


•    خدا جونم ، دستتو بهم میدی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد