پونه ها

•    آخ،گلپونه ی دشت امیدم،کجایی خواهرم،دلم خیلی بیتابته،بیا
بیا و بهم بگو کی وقت سحر میشه؟
این شب که زندگیمو گرفته کی تموم میشه.کی فردایی دگر میاد.
گلپونه ی دشت امیدم،با نامهربانی ها چه جوری سر کنم؟
گلپونه ها ، بی همزبونی آتشم زد.
آتشم زد...
من نمیخوام تا سحر بخونم،اما چشمام تا صبح داد میزنن افسرده ام،دیوانه ام،آزرده جانم ...
•    من ماندم تنهای تنها،
من ماندم تنها
میان
سیل غم ها

نظرات 2 + ارسال نظر
PeYmAn یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ http://link-best.blogfa.com/

سلام
وب سایت زیبا و مطلب جذابی دارین
موفق باشین



OmaYgE

سلام جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:08 ق.ظ http://bandaremehalood.blogfa.com

من می‌گم بهم نگاه کن
تو می‌گی که جون فدا کن

من می‌گم چشمات قشنگه
تو می‌گی دنیا دو رنگه

من می‌گم دلم اسیره
تو می‌گی که خیلی دیره

من می‌گم چشمات‌و واکن
تو می‌گی من‌و رها کن

من می‌گم قلبم‌و نشکن
تو می‌گی من می‌شکنم من؟

من می‌گم دلم رو بردی
تو می‌گی به من سپردی؟

من می‌گم دلم شکسته است
تو می‌گی خوب می‌شه خسته است

من می‌گم بمون همیشه
تو می‌گی ببین نمی‌شه

من میگم تنهام می‌ذاری؟
تو می‌گی طاقت نداری؟

من می‌گم تنهایی سخته
تو می‌گی این دست بخته

من می‌گم خدا به همرات
تو می‌گی چه تلخه حرفات

من می‌گم که تا قیامت
برو زیبا به سلامت

من می‌گم خدا به همرات
تو می‌گی چه تلخه حرفات

من می‌گم که تا قیامت
برو زیبا به سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد